តួលេខ​ក្នុង​វេបសាយ​របស់​យើង​ខ្ញុំ គឺ​សម្រាប់​បង្ហាញ​ជូន​ជា​ព័ត៌មាន​ប៉ុណ្ណោះ និង​អាច​មាន​ការ​កែ​ប្រែ ។ សម្រាប់​ព័ត៌មាន​បន្ថែម សូម​ទាក់ទង​សាខា​របស់​យើង​ខ្ញុំ​ដែល​​នៅ​ជិត​លោក​អ្នក ឬ​ក៏​ទាក់ទង​មក​ការិយាល័យ​ទំនាក់ទំនង​អតិថិជន ។
យល់ព្រម
English     ភាសាខ្មែរ
ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី
expand_less

 »  ទំនាក់ទំនង  »  សំណួរ​អតិថិជន  »  សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៉ីនធើណែត

សំណួរ​អតិថិជន - សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៉ីនធើណែត

1. តើ​សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត​ជា​អ្វី ?

សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត គឺ​ជា​មធ្យោបាយ​ក្នុង​ការ​ធ្វើ​ប្រតិបត្តិការ​ហិរញ្ញវត្ថុ តាម​រយៈ​ប្រព័ន្ធ​អ៊ីនធើណែត ដែល​អនុញ្ញាត​ឲ្យ​ម្ចាស់​គណនី អាច​ពិនិត្យ​មើល​ព័ត៌មាន​គណនី ផ្ទេរ​ប្រាក់ ទូទាត់ និង​ស្នើ​សុំ​ប្រើ​ប្រាស់​សេវា​គ្រប់​ប្រភេទ​របស់​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា បាន​តាម​តម្រូវការ​នៅ​គ្រប់​ទីកន្លែង និង​គ្រប់​ពេល​វេលា ប្រកប​ដោយ​សុវត្ថិភាព​ខ្ពស់ ។

2. តើ​សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត​មាន​អត្ថប្រយោជន៍​អ្វី​ខ្លះ​សម្រាប់​ខ្ញុំ ?

សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត​ផ្តល់​អត្ថប្រយោជន៍​ជូន​លោក-លោកស្រី ដូច​ខាង​ក្រោម ៖

  • កាត់​បន្ថយ​ចំណាយ និង​ចំណេញ​ពេល​វេលា តាម​រយៈ​ការ​ធ្វើ​ប្រតិបត្តិការ​សេវា​ធនាគារ​ក្នុង​ប្រព័ន្ធ​អ៊ីនធើណែត ដោយ​មិន​ចាំ​បាច់​ធ្វើ​ដំណើរ​មក​ការិយាល័យ​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា និង​គ្មាន​ការ​រង់​ចាំ
  • ងាយ​ស្រួល​ក្នុង​ការ​ផ្ទេរ​ប្រាក់ ឬ​ទូទាត់​ផ្សេងៗ​ប្រកប​ដោយ​សុវត្ថិភាព
  • កាត់​បន្ថយ​ហានិភ័យ​ផ្សេងៗ​ដែល​អាច​កើត​ឡើង ទាក់ទង​នឹង​ការ​ដាក់​បា្រក់​តាម​ខ្លួន​សម្រាប់​ទូទាត់ រួម​ទាំង​ការ​រាប់​ក្រដាស​បា្រក់​ដែល​មាន​បញ្ហា​លើស-ខ្វះ ឬ​ក្លែងក្លាយ​ជា​ដើម
  • មាន​ឱកាស​ប្រើ​ប្រាស់​ផលិតផល​ផ្សេងៗ​របស់​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា

3. តើ​ធ្វើ​ដូចម្តេច​ទើប​អាច​ចុះ​ឈ្មោះ​ប្រើប្រាស់​សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត​បាន ?

ដើម្បី​ចុះ​ឈ្មោះ​ប្រើប្រាស់​សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត លោក-លោកស្រី​គ្រាន់​តែ​អញ្ជើញ​មក​កាន់​ការិយាល័យ​អេស៊ីលីដា​ដើម្បី​បំពេញ​ពាក្យ​ស្នើ​សុំ​ប្រើបា្រស់​សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត ដោយ​ភ្ជាប់​មក​ជា​មួយ​នូវ​ឯកសារ ដូចជា ៖

  • ឯកត្តជន ៖ អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ​សញ្ជាតិ​ខ្មែរ លិខិតឆ្លងដែន សៀវភៅ​គ្រួសារ ឬ​ឯកសារ​ផ្សេង​ទៀត​ដែល​មាន​បិទ​រូបថត និង​មាន​សុពលភាព
  • ក្រុមហ៊ុន ៖
    • ឯកសារ​សម្គាល់​អត្តសញ្ញាណ​របស់​ម្ចាស់​គណនី​ដែល​ជា​អ្នក​បញ្ចូល​ទិន្នន័យ (Maker/Inputter) និង​អ្នក​ត្រួតពិនិត្យ​ឬ​អ្នក​អនុមតិ​ទិន្នន័យ (Checker/Authorizer)
    • ឯកសារ​សម្គាល់​អត្តសញ្ញាណ​របស់​នាយក ភាគទុនិក ឬ​ដៃគូ
    • អនុស្សរណៈ​និង​លក្ខន្តិកៈ​វិញ្ញាបនបត្រ​ចុះ​បញ្ជី​ពាណិជ្ជកម្ម
    • លិខិត​អនុញ្ញាត​អាជីវកម្ម ឬ​ឲ្យ​ដំណើរការ​អង្គភាព
    • សេចក្តី​សម្រេច​របស់​ក្រុមប្រឹក្សាភិបាល ឬ​នាយក​គ្រប់គ្រង​លើ​ការ​បើក​គណនី
    • លិខិត​ផ្ទេរ​សិទ្ធិ​ដល់​បុគ្គល​ណា​ម្នាក់​ជា​តំណាង​ឲ្យ​ក្រុមហ៊ុន/អាជីវកម្ម
  • ត្រូវ​បើក​គណនី (គណនី​ចរន្ត គណនី​បញ្ញើសំចៃ ឬ​គណនី​បញ្ញើ​តាម​តម្រូវការ) ជា​មួយ​ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី (ប្រសិន​បើ​មិន​ទាន់​មាន)

4. តើ​ខ្ញុំ​អាច​ធ្វើ​ប្រតិបត្តិការ​បាន​អ្វី​ខ្លះ តាម​រយៈ​សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត ?

លោក-លោកស្រី អាច ៖

  • ត្រួតពិនិត្យ​មើល​ព័ត៌មាន​ធនាគារ ៖ ពិនិត្យ​មើល​អត្រា​ប្តូរ​បា្រក់ ពិនិត្យ​មើល​ព័ត៌មាន​គណនី​បញ្ញើ-សន្សំ ពិនិត្យ​មើល​ប្រវត្តិ​គណនី​មាន​កាល​កំណត់ ពិនិត្យ​មើល​តារាង​សង្ខេប​ឥណទាន ពិនិត្យ​មើល​ប្រវត្តិ​ខ្ចី​បា្រក់ ពិនិត្យ​មើល​តារាង​កាលវិភាគ​សង​បា្រក់ ពិនិត្យ​មើល​កម្រិត​បន្ទាត់​ឥណទាន
  • ស្នើ​សុំ​ប្រើប្រាស់​ផលិតផល-សេវាកម្ម ៖ សេវា​បញ្ញើ-សន្សំ​និង​សេវា​ពាក់ព័ន្ធ​ផ្សេងៗ សេវា​មូលប្បទានបត្រ សេវា​ហិរញ្ញប្បទាន​ពាណិជ្ជកម្ម សេវា​ឥណទាន ។ល។
  • ទូទាត់ ៖ សេវា​ទូទាត់​វិក្កយបត្រ (អគ្គិសនី ទឹក ឬទូរស័ព្ទ ។ល។) សេវា​បញ្ចូល​ទឹកបា្រក់​ទូរស័ព្ទ សេវា​បញ្ជា​ទិញ​ទំនិញ-សេវាកម្ម​តាម​ប្រព័ន្ធ​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត សេវា​បញ្ជា​អចិន្ត្រៃយ៍​ថេរ សេវា​បើក​បា្រក់​បៀវត្ស​និង​ទូទាត់​ជា​កញ្ចប់ សេវា​ទូទាត់​ឲ្យ​អ្នក​ផ្គត់ផ្គង់ ។ល។
  • ផ្ទេរប្រាក់​ក្នុង​ស្រុក​និង​ក្រៅ​ប្រទេស ៖ សេវា​ផ្ទេរ​ប្រាក់​ក្នុង​រង្វង់​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា សេវា​ផ្ទេរ​បា្រក់​ពី​គណនី​ដែល​ស្ថិត​នៅ​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា​ទៅ​ធនាគារ​ផ្សេង​នៅ​ក្នុង​ប្រទេស​ឬ​ក្រៅ​ប្រទេស

5. តើ​ខ្ញុំ​អាច​ប្រើ​សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត​នៅ​ក្រៅ​ប្រទេស​បាន​ដែរ​ឬ​ទេ ?

លោក-លោកស្រី​អាច​ប្រើ​សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត​បាន​គ្រប់​ទីកន្លែង ទូទាំង​ពិភពលោក ។

6. តើ​សមតុល្យ​ទឹក​ប្រាក់​ដែល​បាន​បង្ហាញ​នៅ​ក្នុង​ប្រព័ន្ធ​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត ត្រឹម​ត្រូវ​ដូច​សមតុល្យ​ដែល​ខ្ញុំ​មាន​នៅ​ក្នុង​គណនី​ដែរ​ឬ​ទេ ?

សមតុល្យ​ទឹក​ប្រាក់​ដែល​បាន​បង្ហាញ​នៅ​ក្នុង​ប្រព័ន្ធ​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត ពិត​ជា​ត្រឹម​ត្រូវ​ដូច​សមតុល្យ​ដែល​លោក​អ្នក​មាន​ជាក់​ស្តែង​ក្នុង​គណនី​នៅ​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា​នៅ​ពេល​ធ្វើ​ប្រតិបត្តិការ​នោះ ។

7. តើ​ខ្ញុំ​ត្រូវ​ធ្វើ​ដូចម្តេច​ប្រសិន​បើ​ពេល​កំពុង​ដំណើរការ​ផ្ទេរ​ប្រាក់​ទៅ​គណនី​អ្នក​ដទៃ​កុំព្យូទ័រ​ត្រូវ​រលត់ ?

ប្រសិន​បើ​ពេល​កំពុង​ដំណើរការ​ផ្ទេរ​ប្រាក់​ទៅ​គណនី​អ្នក​ដទៃ​កុំព្យូទ័រ​ត្រូវ​រលត់ លោក-លោកស្រី​ត្រូវ​អនុវត្ត​ដូច​ខាង​ក្រោម ៖

  • បើក​កុំព្យូទ័រ​ឡើង​វិញ ហើយ​ចូល​ក្នុង​កម្មវិធី​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត​រួច​ពិនិត្យ​មើល​សមតុល្យ​គណនី តើ​មាន​ការ​កាត់​ប្រាក់​ហើយ​ឬ​នៅ (ប្រសិន​បើ​កុំព្យូទ័រ​អាច​បើក​បាន)
  • ទំនាក់ទំនង​មក​សាខា​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា​ដែល​នៅ​ជិត​បំផុត ឬ​ការិយាល័យ​ទំនាក់ទំនង​អតិថិជន តាម​រយៈ​ទូរស័ព្ទ​លេខ ០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤ ឬ ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣ ដើម្បី​ឱ្យ​ជួយ​ពិនិត្យ​មើល​សមតុល្យ​គណនី តើ​មាន​ការ​កាត់​ប្រាក់​ហើយ​ឬ​នៅ
  • ទំនាក់ទំនង​ទៅ​អ្នក​ទទួល​ផល ឱ្យ​ពិនិត្យ​មើល​គណនី​របស់​គាត់ តើ​មាន​ទឹក​ប្រាក់​ចូល​ឬ​នៅ
  • ប្រសិន​បើ​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា បញ្ជាក់​ថា​គណនី​របស់​លោកអ្នក​ត្រូវ​បាន​កាត់​ទឹក​ប្រាក់ ហើយ​គណនី​អ្នក​ទទួលផល​បាន​ទទួល មាន​ន័យ​ថា​ប្រតិបត្តិការ​នោះ​បាន​ជោគជ័យ

8. តើ​ខ្ញុំ​ត្រូវ​ធ្វើ​ដូចម្តេច​ដើម្បី​ផ្ទេរ​ប្រាក់​ទៅ​អ្នក​ទទួល​ផល​ដែល​មិន​មាន​គណនី ?

  • លោក-លោកស្រី​អាច​ផ្ទេរ​ដោយ​ប្រើ​ជា​ទម្រង់​សំណួរ-ចម្លើយ លេខ​ទូរស័ព្ទ ឬ​លេខ​អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ​របស់​អ្នក​ទទួល​ប្រាក់
  • បន្ទាប់​ពី​ផ្ទេរ​ប្រាក់​រួច​រាល់ ត្រូវ​ប្រាប់​ទៅ​អ្នក​ទទួល​ប្រាក់​ឲ្យ​ដក​ប្រាក់​នៅ​តាម​ការិយាល័យ​របស់​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា

9. តើ​ខ្ញុំ​អាច​ផ្ទេរ​ប្រាក់​ពី​គណនី​របស់​ខ្ញុំ​ទៅ​គណនី​មិត្ត​ភ័ក្តិ​ខ្ញុំ​នៅ​ក្នុង​សាខា​ផ្សេង​បាន​ឬ​ទេ ? បើ​បាន​តើ​បាន​ចំនួន​ប៉ុន្មាន​ដែរ ?

លោក-លោកស្រី​អាច​ផ្ទេរ​ប្រាក់​ទៅ​មិត្ត​ភ័ក្តិ​ឬ​អាច​ទូទាត់​ថ្លៃ​ទំនិញ​ឱ្យ​អ្នក​លក់ ដែល​មាន​គណនី​នៅ​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា​សាខា​ណា​មួយ​ក៏​បាន ។លោក-លោកស្រី​អាច​ផ្ទេរ​ប្រាក់​បាន​រហូត​ដល់ ៣០ដង ក្នុង​មួយ​ថ្ងៃ​និង​ទឹក​ប្រាក់​ដូច​ខាង​ក្រោម ៖

  • រហូត​ដល់ ៥០.០០០ដុល្លារ​អាមេរិក ឬ​សមមូល អាច​ទូទាត់​ដោយ​ស្វ័យប្រវត្តិ ដោយ​មិន​ឆ្លង​ការ​ត្រួត​ពិនិត្យ​ពី​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា
  • រហូត​ដល់ ១.០០០.០០០ដុល្លារ​អាមេរិក ឬ​សមមូល គឺ​ទូទាត់​មិន​ស្វ័យប្រវត្តិ ដោយ​ត្រូវ​ឆ្លង​ការ​ត្រួត​ពិនិត្យ​ពី​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា

10. តើ​ខ្ញុំ​អាច​ផ្ទេរ​ប្រាក់​ពី​គណនី​របស់​ខ្ញុំ​ដែល​មាន​ជា​មួយ​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ទៅ​គណនី​មួយ​ទៀត​ដែល​មាន​នៅ​ជា​មួយ​ធនាគារ​ផ្សេង ឬ​នៅ​ក្រៅ​ប្រទេស​បាន​ឬ​ទេ ?

លោក-លោកស្រី​អាច​ផ្ទេរ​ប្រាក់​ទៅ​ធនាគារ​ផ្សេង​ដែល​មាន​ក្នុង​ស្រុក ឬ​ក្រៅ​ប្រទេស​បាន ។

11. តើ​ខ្ញុំ​ត្រូវ​ធ្វើ​ដូចម្តេច​នៅ​ពេល​ខ្ញុំ​ផ្ទេរ​ប្រាក់​លើស​ចំនួន​ដែល​ត្រូវ​ផ្ទេរ ឬ​ខុស​គណនី​អ្នក​ទទួល​ផល (គណនី​គោល​ដៅ) ?

នៅ​ពេល​ផ្ទេរ​ប្រាក់​លើស​ចំនួន​ដែល​ត្រូវ​ផ្ទេរ ឬ​ខុស​គណនី​អ្នក​ទទួល​ផល (គណនី​គោលដៅ) លោក-លោកស្រី​ត្រូវ​ទំនាក់ទំនង​ទៅ​កាន់​សាខា​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ដែល​នៅ​ជិត​បំផុត​ឬ​ការិយាល័យ​ទំនាក់ទំនង​អតិថិជន តាម​រយៈ​ទូរស័ព្ទ​លេខ ០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤ ឬ ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣ ជា​បន្ទាន់​ដើម្បី​បង្ខាំង​នូវ​ចំនួន​ទឹក​ប្រាក់​ផ្ទេរ​នោះ និង​រង់​ចាំ​ការ​ដោះស្រាយ ។

12. តើ​ខ្ញុំ​ត្រូវ​ធ្វើ​ដូចម្តេច​នៅ​ពេល​ដែល​ខ្ញុំ​ផ្ទេរ​ប្រាក់​ខុស​លេខ​ទូរស័ព្ទ ឬ​លេខ​អត្តសញ្ញាណ​ប័ណ្ណ​របស់​អ្នក​ទទួល ?

នៅ​ពេល​ដែល​លោក-លោកស្រី​ផ្ទេរ​ប្រាក់​ខុស​លេខ​ទូរស័ព្ទ ឬ​លេខ​អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ​របស់​អ្នក​ទទួល​នោះ ៖

  • ត្រូវ​ទាក់ទង​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា​នៅ​ជិត​បំផុត ដើម្បី​ស្នើ​សុំ​បង្វែរ​ទឹក​ប្រាក់​ដែល​ផ្ទេរ​ខុស​លេខ​ទូរស័ព្ទ ឬ​លេខ​អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ ចូល​គណនី​ដើម​វិញ
  • ម្យ៉ាង​ទៀត​លោក-លោកស្រី​អាច​អ៊ីម៉ែល​មក​សាខា​ទទួល​បា្រក់​ផ្ទេរ​នូវ​ព័ត៌មាន​អ្នក​ទទួលផល​ដែល​ត្រឹម​ត្រូវ ដើម្បី​បញ្ជាក់​លើ​ប្រតិបត្តិការ​និង​ផ្តល់​សិទ្ធិ​ឲ្យ​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា​អាច​ដក​បា្រក់​ជូន​អ្នក​ទទួលផល​ឬ​ធ្វើ​មោឃភាព​ប្រតិបត្តិការ​ដែល​ខុស

13. តើ​មាន​អ្វី​កើត​ឡើង​ប្រសិន​បើ​ខ្ញុំ​បញ្ចូល​លេខ​សម្ងាត់​មិន​ត្រឹម​ត្រូវ ?

ប្រសិន​បើ​លោក-លោកស្រី​បញ្ចូល​លេខ​សម្ងាត់​ខុស​ចំនួន ៣ដង នោះ​ប្រព័ន្ធ​នឹង​បង្ខាំង​សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត​របស់​លោក-លោកស្រី​ដោយ​ស្វ័យប្រវត្តិ ។ ករណី​នេះ​លោក-លោកស្រី​ត្រូវ​ទំនាក់ទំនង​មក​សាខា​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ដែល​នៅ​ជិត​បំផុត​ឬ​ការិយាល័យ​ទំនាក់ទំនង​អតិថិជន តាម​រយៈ​ទូរស័ព្ទ​លេខ ០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤ ឬ ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣ ដើម្បី​ឱ្យ​ជួយ​ដំណើរការ​សេវា​ឡើង​វិញ ។

14. តើ​ខ្ញុំ​ត្រូវ​ធ្វើ​ដូចម្តេច​ប្រសិន​បើ​ខ្ញុំ​ភ្លេច​លេខ​សម្ងាត់​សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត ?

លោក-លោកស្រី​ត្រូវ​អញ្ជើញ​មក​សាខា​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ដើម្បី​សុំ​លេខ​សម្ងាត់​ថ្មី ។

15. តើ​លេខ​ទូរស័ព្ទ​នៅ​ក្រៅ​ប្រទេស​អាច​ភ្ជាប់​សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត បាន​ឬ​ទេ ?

មិន​អាច​ភ្ជាប់​បាន​ទេ ។

16. តើ​សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត អាច​ប្រើប្រាស់​បាន​តាម​ទូរស័ព្ទ​ដៃ ឬ Tablet បាន​ដែរ​ឬ​ទេ ?

មិន​អាច​ប្រើ​បាន​ទេ ។

17. តើ​ខ្ញុំ​អាច​ភ្ជាប់​បន្ថែម​គណនី​នៅ​ក្នុង​សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត​របស់​ខ្ញុំ​បាន​ចំនួន​ប៉ុន្មាន ?

លោក-លោកស្រី​អាច​ភ្ជាប់​បន្ថែម​គណនី​ដោយ​មិន​កំណត់ លើក​លែង​គណនី​មូលនិធិ​សោធននិវត្តន៍ គណនី​មូលនិធិ​គាំពារ​សុខភាព និង​គណនី​មូលនិធិ​សិក្សាអប់រំ ។

18. ប្រសិន​បើ​ខ្ញុំ​បាន​ភ្ជាប់​បន្ថែម​នូវ​គណនី​ផ្ទាល់​ខ្លួន និង​គណនី​រួម ដែល​មាន​ជា​មួយ​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា​លើ​គណនី​ដើម តើ​ខ្ញុំ​អាច​ធ្វើ​ប្រតិបត្តិការ​ដោយ​កាត់​ទឹក​ប្រាក់​ចេញ​ពី​គណនី​ទាំង​នោះ​បាន​ដែរ​ឬ​ទេ ?

លោក-លោកស្រី អាច​ធ្វើ​ប្រតិបត្តិការ​ទូទាត់​ចេញ​ពី​គណនី​ទាំង​នោះ​បាន​ដូច​ខាង​ក្រោម ៖

  • ចំពោះ​គណនី​ផ្ទាល់​ខ្លួន ៖ អាច​ជ្រើសរើស​គណនី​ណា​មួយ ដើម្បី​ធ្វើ​ប្រតិបត្តិការ​ទូទាត់​តាម​តម្រូវការ
  • ចំពោះ​គណនី​រួម ៖ អាច​ភ្ជាប់​បន្ថែម​បាន​ដើម្បី​ពិនិត្យ​មើល​សមតុល្យ​គណនី​តែ​ប៉ុណ្ណោះ ។ ករណី​មាន​តម្រូវការ​ទូទាត់​សាច់ប្រាក់​ចេញ​ពី​គណនី​រួមនោះ លោក-លោកស្រី​ត្រូវ​ទំទាក់ទំនង​មក​សាខា​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ដើម្បី​ស្នើ​សុំ​ធ្វើ​ប្រតិបត្តិការ​ពេញ​លេញ

19. តើ​ខ្ញុំ​អាច​កត់ត្រា​គណនី​ដែល​មាន​ជា​មួយ​ធនាគារ​ដទៃ​ក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា ឬ​ក្រៅ​ប្រទេស ចូល​ក្នុង​សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត​បាន​ដែរ​ឬ​ទេ ?

លោក-លោកស្រី​អាច​កត់ត្រា​គណនី​ដែល​មាន​ជា​មួយ​ធនាគារ​ដទៃ​ក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា​ដើម្បី​ជ្រើសរើស​សម្រាប់​ទទួល​ប្រាក់​ផ្ទេរ​បាន​តាម​តម្រូវការ ប៉ុន្តែ​មិន​អាច​ធ្វើ​ការ​ទូទាត់​ចេញ​ពី​គណនី​ទាំង​នោះ​បាន​ទេ ។ ចំពោះ​គណនី​ដែល​លោក-លោកស្រី មាន​ជា​មួយ​ធនាគារ​ដទៃ​នៅ​ក្រៅ​ប្រទេស​មិន​អាច​កត់ត្រា​បាន​ទេ ។

20. តើ​ការ​ប្រើប្រាស់​សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត មាន​សុវត្ថិភាព​គ្រប់​គ្រាន់​ឬ​ទេ ?

ការ​ប្រើប្រាស់​សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត គឺ​មាន​សុវត្ថិភាព​ខ្ពស់​មួយ​រយ​ភាគ​រយ ពីព្រោះ​ពេល​ចូល​ប្រើ​ប្រព័ន្ធ​ត្រូវ​បញ្ចូល User ID ហើយ​លោក-លោកស្រី​ត្រូវ​បញ្ចូល​លេខ​សម្ងាត់​ផ្ទាល់​ខ្លួន និង​លេខ OTP (One Time Password) គឺ​ជា​លេខ​សម្ងាត់​ដែល​បង្កើត​ឡើង​ជា​ស្វ័យប្រវត្តិ​ដោយ Soft Token ឬ Hard Token ហើយ​រាល់​ពេល​ធ្វើ​ប្រតិបត្តិការ​ទូទាត់ ឬ​ផ្ទេរ​ប្រាក់​ម្តងៗ​ត្រូវ​មាន​បញ្ចូល​លេខ OTP ដើម្បី​បញ្ជាក់​ប្រតិបត្តិការ​ទូទាត់​នោះ ។

21. តើ​អ្វី​ទៅ​ជា Token ?

Token គឺ​ជា​ឧបករណ៍​សុវត្ថិភាព​មួយ​ប្រភេទ ប្រើ​ជា​មួយ​សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត​សម្រាប់​បង្កើត​លេខ OTP (លេខ​សម្ងាត់) ដើម្បី​ចូល​ប្រព័ន្ធ​និង​បញ្ជាក់​ប្រតិបត្តិការ​ទូទាត់ ។ Token អាច​មាន​ទម្រង់​ជា​ឧបករណ៍ (Hard Token) ឬ​កម្មវិធី​សម្រាប់​បញ្ចូល​ក្នុង​ទូរស័ព្ទ​ទំនើប (Soft Token) ។

22. តើ Hard Token និង Soft Token ខុស​គ្នា​ដូច​ម្ដេច ?

Hard Token និង Soft Token មាន​លក្ខណៈ​ខុសគ្នា​ដូច​ខាង​ក្រោម ៖

  • Hard Token មាន​ទំហំ​តូច​និង​ងាយ​ស្រួល​ប្រើ ពីព្រោះ​មាន​ប៊ូតុង​តែ​មួយ​ប៉ុណ្ណោះ​សម្រាប់​ចុច​បង្កើត​លេខ OTP រាល់​ពេល​មាន​តម្រូវការ​ចូល​ប្រព័ន្ធ​និង​បញ្ជាក់​ប្រតិបត្តិការ​ទូទាត់ ។ ពេល​លោក-លោកស្រី​ចុច​ប៊ូតុង​លើ​ឧបករណ៍ (Hard Token) លេខ OTP បង្កើត​ភ្លាមៗ​ដោយ​ស្វ័យប្រវត្តិ ។ យ៉ាង​ណា​ក៏​ដោយ Hard Token ក៏​អាច​មាន​គុណវិប្បត្តិ​ខ្លះ​ដែរ ដូចជា​ពិបាក​ដាក់​តាម​ខ្លួន ងាយ​បាត់​បើ​ធ្វេស​ប្រហែស ។
  • Soft Token ជា​កម្មវិធី​សម្រាប់​បញ្ចូល និង​ប្រើ​នៅ​ក្នុង​ទូរស័ព្ទ​ដៃ (Smart Phone) ។ រាល់​ពេល​ប្រើ​សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត លោក-លោកស្រី​ត្រូវ​តែ​មាន​ទូរស័ព្ទ​ដែល​បញ្ចូល​កម្មវិធី Soft Token ដើម្បី​ចុច​បង្កើត​លេខ OTP នៅ​ក្នុង​ទូរស័ព្ទ​នោះ​ផ្ទាល់ ។ គុណ​ប្រយោជន៍​លើស​ពី​នេះ​គឺ​ពេល​បាត់​ទូរស័ព្ទ​នៅ​តែ​អាច​ប្រើ Soft Token បាន​ជា​មួយ​ទូរស័ព្ទ​ថ្មី ដោយ​មិន​ចាំ​បាច់​ប្ដូរ Soft Token ឡើយ ។

23. តើ​ខ្ញុំ​ត្រូវ​ធ្វើ​ដូចម្ដេច​ដើម្បី​ប្រើ Soft Token នៅ​ក្រៅ​ប្រទេស​បាន ?

លោក-លោកស្រី​ត្រូវ​អនុវត្ត​ដូច​ខាង​ក្រោម ៖

  • ករណី​ទូរស័ព្ទ​ប្រើ iOS (iPhone): Setings > General > Date and Time > Set Automatically
  • ករណី​ទូរស័ព្ទ​ប្រើ Android: Settings > Date and Time > Automatic Date and Time & Automatic Time Zone

24. ប្រសិន​បើ​ខ្ញុំ​ច្រឡំ​លុប Soft Token ចេញ​ពី​ទូរស័ព្ទ តើ​ខ្ញុំ​ត្រូវ​ធ្វើ​ដូចម្តេច ?

លោក-លោកស្រី ត្រូវ​អញ្ជើញ​មក​សាខា​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា​ដើម្បី​ធ្វើ​ឱ្យ​ដំណើរការ Soft Token នេះ​ឡើង​វិញ ។ ប្រសិន​បើ​ស្ថិត​នៅ​ក្រៅ​ប្រទេស លោក-លោកស្រី​ត្រូវ​ផ្ញើ​អ៊ីម៉ែល​មក​ប្រធាន​ភា្នក់ងារ​ទីផ្សារ​សាខា​ដែល​បាន​ចុះ​ឈ្មោះ​ប្រើប្រាស់ ដើម្បី​ទទួល​បាន Registration Code សម្រាប់​ដំណើរការ Soft Token នោះ ។ ក្នុង​ករណី​នេះ Soft Token អាច​ធ្វើ​ឱ្យ​ដំណើរការ​បាន​លុះ​ត្រា​តែ​ទូរស័ព្ទ​របស់​លោក-លោកស្រី បាន​ភ្ជាប់​ប្រព័ន្ធ​ប្រព័ន្ធ​អ៊ីនធើណែត​នៅ​ទីនោះ ។

25. តើ​ខ្ញុំ​ត្រូវ​ធ្វើ​ដូចម្ដេច ប្រសិន​បើ​ខ្ញុំ​ធ្វើ​បាត់ Hard Token ? តើ​អ្នក​ដែល​រើស​បាន​អាច Login សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត​របស់​ខ្ញុំ​បាន​ដែរ​ឬ​ទេ ?

លោក-លោកស្រី​ត្រូវ​ទំទាក់ទំនង​មក​សាខា​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ឬ​ការិយាល័យ​ទំនាក់ទំនង​អតិថិជន តាម​រយៈ​ទូរស័ព្ទ​លេខ ០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤ ឬ ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣ ដើម្បី​បង្ខាំង Hard Token ដែល​បាត់​នោះ ។ អ្នក​ដែល​រើស​បាន​មិន​អាច Login សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត​របស់​លោក-លោកស្រី​បាន​ទេ ។

26. នៅ​ពេល​ចុះ​ឈ្មោះ​ស្នើ​សុំ​ប្រើប្រាស់​សេវា​អេស៊ីលីដា​អ៊ីនធើណែត តើ​ខ្ញុំ​អាច​ស្នើ​សុំ​ប្រើ Hard Token និង Soft Token ទាំង​ពីរ​បាន​ឬ​ទេ ?

ទេ, លោក-លោកស្រី​អាច​ប្រើ​បាន​តែ​មួយ​ប៉ុណ្ណោះ ។

27. តើ​ខ្ញុំ​អាច​ស្នើ​សុំ​ផ្លាស់​ប្តូរ​ពី​ការ​ប្រើ Hard Token ទៅ Soft Token ឬ​ពី Soft Token ទៅ Hard Token បាន​ឬ​ទេ ?

លោក-លោកស្រី អាច​ស្នើ​សុំ​ផ្លាស់​ប្តូរ​បាន ដោយ​ត្រូវ​បង់​កម្រៃ​សេវា​តាម​ការ​កំណត់​របស់​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ។

arrow_back សំណួរ​អតិថិជន
ការិយាល័យ​កណ្តាល
ចុះបញ្ជីក្រោមលេខ: 00003077
អាសយដ្ឋាន:អគារ​លេខ៦១ មហាវិថី​ព្រះមុនីវង្ស សង្កាត់​ស្រះចក ខណ្ឌដូនពេញ រាជធានីភ្នំពេញ ។ មើលផែនទី
ប្រអប់សំបុត្រ:១១៤៩
ទូរស័ព្ទ:០២៣ ៩៩៨ ៧៧៧, ០២៣ ៤៣០ ៩៩៩
ទូរសារ:០២៣ ៤៣០ ៥៥៥
អ៉ីម៉ែល:acledabank@acledabank.com.kh
SWIFT Code:ACLBKHPP

ប្រសិន​បើ​លោក​អ្នក​មាន​ចម្ងល់ ឬ​សំណូម​ពរ​ផ្សេងៗ (បម្រើ​២៤​ម៉ោង)
phone០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤, ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣
emailinquiry@acledabank.com.kh

សម្រាប់​បណ្តឹង​ត្អូញ​ត្អែរ (បម្រើ​ជូន​ពី​ម៉ោង ៧:៣០ ដល់​ម៉ោង ១៦:៣០ រៀង​រាល់​ថ្ងៃ​ធ្វើការ)
phone០១៥ ៨៨៨ ៦៥៤
emailcmc@acledabank.com.kh

យើង​ខ្ញុំ​សូម​ថ្លែង​អរគុណ​សម្រាប់​ការ​ចំណាយ​ពេល​ដ៏​មាន​តម្លៃ​របស់​លោក​អ្នក ដើម្បី​ផ្តល់​ចំណាត់​ថ្នាក់ និង​យោបល់ ដល់​ធនាគារ អេស៊ីលីដា ។

ព័ត៌មាន​បន្ថែម
អេស៊ីលីដា​យូនីធី​ទាន់​ចិត្ត
អតិថិជន​កំពុង​ប្រើ ១.៤៦២.៤៦៣ នាក់
ទាញយក​ពី App StoreGoogle Play
ផែនទីទំព័រ   ទម្រង់ប្រើជាមួយសេវា   របៀបប្រើសេវាកម្ម   កម្មវិធីគណនា   ព័ត៌មានតាមអ៉ីម៉ែល   លក្ខខណ្ឌសុវត្ថិភាព   កំណត់ចំណាំផ្នែកច្បាប់
ចំនួនអ្នកកំពុងទស្សនា : ៧៧    ចំនួនអ្នកទស្សនាថ្ងៃនេះ : ២.៧៨០    ចំនួនអ្នកទស្សនាពីម្សិល : ២១.០២៣