តួលេខ​ក្នុង​វេបសាយ​របស់​យើង​ខ្ញុំ គឺ​សម្រាប់​បង្ហាញ​ជូន​ជា​ព័ត៌មាន​ប៉ុណ្ណោះ និង​អាច​មាន​ការ​កែ​ប្រែ ។ សម្រាប់​ព័ត៌មាន​បន្ថែម សូម​ទាក់ទង​សាខា​របស់​យើង​ខ្ញុំ​ដែល​​នៅ​ជិត​លោក​អ្នក ឬ​ក៏​ទាក់ទង​មក​ការិយាល័យ​ទំនាក់ទំនង​អតិថិជន ។
យល់ព្រម
English     ភាសាខ្មែរ
ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី
expand_less

 »  ទំនាក់ទំនង  »  សំណួរ​អតិថិជន  »  សេវា​ផ្ទេរប្រាក់​ក្រៅ​ប្រទេស​តាមរយៈ Payone

សំណួរ​អតិថិជន - សេវា​ផ្ទេរប្រាក់​ក្រៅ​ប្រទេស​តាមរយៈ Payone

1. តើអ្វីទៅជាសេវាផ្ទេរប្រាក់ក្រៅប្រទេស តាមរយៈ Pay Easy Services?

សេវាផ្ទេរប្រាក់ក្រៅប្រទេសតាមរយៈ Pay Easy Services គឺជាសេវាផ្ទេរប្រាក់សម្រាប់កម្មករខ្មែរ ទៅមករវាងធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី និងធនាគារ Hana Bank នៃសាធារណរដ្ឋកូរ៉េ (កូរ៉េខាងត្បូង)។

2. តើប្រភេទរូបិយប័ណ្ណអ្វីខ្លះ ដែលអាចផ្ទេរមកធនាគារអេស៊ីលីដាបាន?

ប្រភេទរូបិយប័ណ្ណដែលអាចផ្ទេរ គឺប្រាក់ដុល្លារអាមេរិក។

3. តើធ្វើដូចម្តេចទើបអាចប្រើប្រាស់សេវាផ្ទេរប្រាក់ពីក្រៅប្រទេស មកធនាគារ អេស៊ីលីដា តាមរយៈ Pay Easy Services?

ពលករខ្មែរត្រូវមានគណនីនៅធនាគារ Hana Bank នៃសាធារណរដ្ឋកូរ៉េ (VIRTUAL ACCOUNT) និងមានប្រើប្រាស់ប័ណ្ណ “Pay Easy Card” សម្រាប់ធ្វើការផ្ទេរប្រាក់។

4. តើធ្វើដូចម្តេចទើបអាចទទួលប្រាក់ផ្ទេរពីសាធារណៈរដ្ឋកូរ៉េ តាមរយៈ Pay Easy Services បាន?

អ្នកទទួលបានត្រូវមានគណនីជាមួយធនាគារអេស៊ីលីដា សម្រាប់ទទួលប្រាក់ផ្ទេរពីសាធារណរដ្ឋកូរ៉េ ដូចជា៖ គណនីបញ្ញើសំចៃ គណនីចរន្ត ឬគណនីបញ្ញើតាមតម្រូវការ។

5. តើអតិថិជនទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍អ្វីខ្លះពីការផ្ទេរប្រាក់ មកធនាគារអេស៊ីលីដា តាមរយៈ Pay Easy Services?

  • ងាយស្រួលក្នុងការផ្ទេរប្រាក់ និងចំណាយថ្លៃសេវាទាប។
  • ទទួលបានការផ្តល់ព័ត៌មានជាភាសាខ្មែរពី កុ្រមហ៊ុន Payone, INC. ក្នុងករណីមានបញ្ហា ឬចម្ងល់
  • ទាក់ទងនឹងសេវាធនាគារ សេវាផ្ទេរប្រាក់។
  • អាចធ្វើប្រតិបត្តិការធនាគារ តាមរយៈATM របស់ធនាគារ Hana Bank ជាភាសាខ្មែរ។
  • ទទួលបានចំណេះដឹងថ្មីៗ តាមរយៈការប្រើប្រាស់សេវាកម្មធនាគារ នៅបរទេស។
arrow_back សំណួរ​អតិថិជន
ការិយាល័យ​កណ្តាល
ចុះបញ្ជីក្រោមលេខ: 00003077
អាសយដ្ឋាន:អគារ​លេខ៦១ មហាវិថី​ព្រះមុនីវង្ស សង្កាត់​ស្រះចក ខណ្ឌដូនពេញ រាជធានីភ្នំពេញ ។ មើលផែនទី
ប្រអប់សំបុត្រ:១១៤៩
ទូរស័ព្ទ:០២៣ ៩៩៨ ៧៧៧, ០២៣ ៤៣០ ៩៩៩
ទូរសារ:០២៣ ៤៣០ ៥៥៥
អ៉ីម៉ែល:acledabank@acledabank.com.kh
SWIFT Code:ACLBKHPP

ប្រសិន​បើ​លោក​អ្នក​មាន​ចម្ងល់ ឬ​សំណូម​ពរ​ផ្សេងៗ (បម្រើ​២៤​ម៉ោង)
phone០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤, ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣
emailinquiry@acledabank.com.kh

សម្រាប់​បណ្តឹង​ត្អូញ​ត្អែរ (បម្រើ​ជូន​ពី​ម៉ោង ៧:៣០ ដល់​ម៉ោង ១៦:៣០ រៀង​រាល់​ថ្ងៃ​ធ្វើការ)
phone០១៥ ៨៨៨ ៦៥៤
emailcmc@acledabank.com.kh

យើង​ខ្ញុំ​សូម​ថ្លែង​អរគុណ​សម្រាប់​ការ​ចំណាយ​ពេល​ដ៏​មាន​តម្លៃ​របស់​លោក​អ្នក ដើម្បី​ផ្តល់​ចំណាត់​ថ្នាក់ និង​យោបល់ ដល់​ធនាគារ អេស៊ីលីដា ។

ព័ត៌មាន​បន្ថែម
អេស៊ីលីដា​យូនីធី​ទាន់​ចិត្ត
អតិថិជន​កំពុង​ប្រើ ១.៤៦២.៤៦៣ នាក់
ទាញយក​ពី App StoreGoogle Play
ផែនទីទំព័រ   ទម្រង់ប្រើជាមួយសេវា   របៀបប្រើសេវាកម្ម   កម្មវិធីគណនា   ព័ត៌មានតាមអ៉ីម៉ែល   លក្ខខណ្ឌសុវត្ថិភាព   កំណត់ចំណាំផ្នែកច្បាប់
ចំនួនអ្នកកំពុងទស្សនា : ៧៩    ចំនួនអ្នកទស្សនាថ្ងៃនេះ : ២.៨៣៤    ចំនួនអ្នកទស្សនាពីម្សិល : ១៩.៨៥២