តួលេខ​ក្នុង​វេបសាយ​របស់​យើង​ខ្ញុំ គឺ​សម្រាប់​បង្ហាញ​ជូន​ជា​ព័ត៌មាន​ប៉ុណ្ណោះ និង​អាច​មាន​ការ​កែ​ប្រែ ។ សម្រាប់​ព័ត៌មាន​បន្ថែម សូម​ទាក់ទង​សាខា​របស់​យើង​ខ្ញុំ​ដែល​​នៅ​ជិត​លោក​អ្នក ឬ​ក៏​ទាក់ទង​មក​ការិយាល័យ​ទំនាក់ទំនង​អតិថិជន ។
✖  យល់ព្រម
English     ភាសាខ្មែរ

 »  ព័ត៌មាន​ហិរញ្ញវត្ថុ  »  របាយការណ៍​ប្រធាន​នាយក​ប្រតិបត្តិ

របាយការណ៍​ប្រធាន​នាយក​ប្រតិបត្តិ


បណ្ឌិត អ៊ិន ចាន់នី ប្រធាន​នាយក​ប្រតិបត្តិ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី

យើង​ខ្ញុំ​មិន​ត្រឹម​តែ​បង្កើន​គុណភាព​បម្រើ​សេវា​ហិរញ្ញវត្ថុ​តាម​ប្រព័ន្ធ​ឌីជីថល ឱ្យ​បាន​ល្អ​បំផុត និង​ទៅ​ដល់​អតិថិជន​គ្រប់​មជ្ឈដ្ឋាន​ទូទាំង​​ប្រទេស​ប៉ុណ្ណោះ​ទេ ប៉ុន្តែ​ថែម​ទាំង​ផ្តោត​ជា​ចម្បង​លើ​ការ​កាត់​បន្ថយ​ហានិភ័យ​ផង​ដែរ ។

ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី បាន​សង្កេត​ឃើញ​ថា កម្រិត​ប្រាក់​ចំណូល​ប្រចាំ​គ្រួសារ​បន្ត​កើន​ឡើង ដោយ​សារ​តែ​ទទួល​អត្ថប្រយោជន៍ពី​កំណើន​សេដ្ឋកិច្ច​កម្ពុជា និង​បាន​ជំរុញ​ឱ្យ​មាន​តម្រូវការ​ខ្លាំង​សម្រាប់សេវា​គ្រប់​គ្រង​សាច់​ប្រាក់ ទាំង​វិស័យ​សាធារណៈ និង​ឯកជន រួម​ទាំង​គណនី​ឯកត្តជន​ផង​ដែរ ។ ដើម្បី​គាំទ្រ​ដល់​កំណើន​អាជីវកម្ម​ដែល​មាន​ ស្ថិរភាព និង​យូរ​អង្វែង​របស់​អតិថិជន​ដ៏​ឆ្លាត​វៃ​ទាំង​អស់ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី បាន​ផ្តោត​ការ​យក​ចិត្ត​ទុក​ដាក់​លើ​ការ​បម្រើ​សេវា​កម្ម​ស្នូល​របស់​ខ្លួន តាម​រយៈ​ការអភិវឌ្ឍ​ផលិតផល FinTech ឱ្យ​មានភាព​ងាយ​ស្រួល និង​លើក​កម្ពស់​សេវា​ធនាគារ​ឌីជីថល (ស្វ័យ​សេវា) ដែល​ជា​សេវា​សំខាន់​មួយ​របស់​ធនាគារ ។ ទាំង​នេះ​បាន​ធ្វើ​ឱ្យ​អតិថិជន​ដ៏​ឆ្លាតវៃ​របស់​ធនាគារ​ទាំង​អស់​ទទួល​បាន​នូវ​ជម្រើស​ដ៏​ល្អ​ប្រសើរ ទាំង​សុវត្ថិភាព និង​ភាព​ងាយ​ស្រួល ព្រម​ទាំង​កាត់​បន្ថយ​ហានិភ័យ​ផ្សេងៗ និង​បង្កើន​ប្រាក់​ចំណូល​ពី​ការ​វិនិយោគ​របស់​ពួក​គាត់ ។

សមិទ្ធផល​សម្រេច​បាន​ក្នុង​ឆ្នាំ២០១៨

ស្ថានភាព​ប្រកួត​ប្រជែង

កម្ពុជា​ជា​ប្រទេស​តូច​មួយ​ក្នុង​ចំណោម​ប្រទេស​តូចៗ​ជា​ច្រើន​ដទៃ​ទៀត​នៅ​ក្នុង​ពិភព​លោក ប៉ុន្តែ​កម្ពុជា​ខុស​ពី​ប្រទេស​ដទៃ​ព្រោះ​វា​បាន​ទាក់​ទាញ​វិនិយោគិន​ជា​ច្រើន​នៅ​ក្នុង​វិស័យ​ធនាគារ និង​ហិរញ្ញវត្ថុ ។ វិនិយោគិន​ទាំង​នោះ បាន​វិនិយោគ​នៅ​ក្នុង​ធនាគារ​ពាណិជ្ជ ធនាគារ​ឯកទេស និង​ស្ថាប័ន​មីក្រូ​ហិរញ្ញវត្ថុ ដែល​ធ្វើ​ឱ្យមាន​ការ​ប្រកួត​ប្រជែង​ខ្លាំង​ទាំង​តម្លៃ និង​គុណភាព​សេវាកម្ម ។ លើស​ពី​នេះ ដោយ​មាន​បច្ចេកវិជ្ជា​ធនាគារ​ថ្មី គ្រឹះស្ថាន​ធនាគារ និង​ហិរញ្ញវត្ថុ អាច​វិនិយោគ​លើ FinTech ដែល​អាច​បង្កើន​ការ​ប្រកួត​ប្រជែង​ពី​គុណភាព​សេវាកម្ម ។ ដោយ​សារ​តែការ​ប្រកួត​ប្រជែង និង​ភាព​ឆ្នៃ​ប្រឌិត​នេះ ធ្វើ​ឱ្យ​អតិថិជន​ទទួល​បាន​ផលប្រយោជន៍​កាន់​តែ​ច្រើន ព្រម​ទាំង​ធ្វើ​ឱ្យ​ពួក​គាត់​រីក​ចម្រើន​ជា​មួយ​គ្នា ទាំង​ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី និង​អតិថិជន​របស់​ខ្លួន ។

ចំណុច​សំខាន់ៗ​នៃ​ប្រតិបត្តិការ​ក្នុង​ឆ្នាំ​២០១៨

  • សមតុល្យ​ឥណទាន​សរុប​ក្នុង​ឆ្នាំ​២០១៨ មាន​ចំនួន ៣.៦២៧,៥៦ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក ក្នុង​នោះ​មាន​ចំនួន ៦៤៦,៦៦ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក ស្មើ​នឹង ១៧,៨៣% បាន​ផ្តល់​លើ​វិស័យ​កសិកម្ម ក្នុង​ចំណោម​វិស័យ​ផ្សេងៗ​ជា​ច្រើន​ទៀត ។ បើ​ប្រៀប​ធៀប​កាល​ពី​ឆ្នាំ​២០១៧ ការ​ផ្តល់​ឥណទាន​លើ​វិស័យ​​កសិកម្ម មាន​ចំនួន ៥៨០,៨០ លាន​ដុល្លារ​​អាមេរិក ។ គិត​ត្រឹម​ដំណាច់​ឆ្នាំ​២០១៨ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី មាន​អតិថិជន​ឥណទាន​អាជីវកម្ម​ខ្នាត​តូច ចំនួន ៤០៦.៦៦៦ នាក់ ។
  • ឥណទាន​មិន​ដំណើរការ មានចំនួន ១,៧៣% ។
  • ប្រាក់​បញ្ញើ-សន្សំ មាន​ចំនួន ៣.៨៣៥,៨៣ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក ក្នុង​នោះ​មាន​​គណនី​ចំនួន ២.៣៤៧,២៧ លាន ។
  • ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី ទទួល​បាន​ប្រាក់​ចំណេញ​ប្រចាំ​ឆ្នាំ​២០១៨ ចំនួន ៨៤ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក ។
  • ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី នៅ​តែ​បន្ត​កាត់​បន្ថយ​ចំណាយ និង​ត្រួត​ពិនិត្យ​ហានិភ័យ ដើម្បី​ទទួល​បាន​ចំណូល​ខ្ពស់​បំផុត ។
  • សេវា​ធនាគារ​អេឡិច​ត្រូនិក​តាម​ប្រព័ន្ធ​បច្ចេកវិជ្ជា​ហិរញ្ញវត្ថុ (FinTech) បាន​បញ្ចូល​ជា​មួយ​នឹង​ហេដ្ឋា​រចនា​សម្ព័ន្ធ​សេវា​ធនាគារ​អេឡិច​ត្រូនិក​របស់​ធនាគារ ផ្តល់​ជូន​អតិថិជន​នូវ​ជម្រើស​ជា​ច្រើន ដើម្បី​គ្រប់​គ្រង​ធន​ធាន​ហិរញ្ញវត្ថុ​របស់​ពួក​គាត់​យ៉ាង​មាន​ប្រសិទ្ធភាព ពី​គ្រប់​ទីកន្លែង និង​គ្រប់​ពេល​វេលា តាម​តម្រូវ​ការ ដើម្បី​ធ្វើ​ប្រតិបត្តិការ​សេវា​ធនាគារ​យ៉ាង​មាន​សុវត្ថិភាព​ខ្ពស់ ។

សេវា​លក់​រាយ និង​អាជីវកម្ម​ខ្នាត​តូច

ឥណទាន​ខ្នាត​តូច​បាន​កើត​ឡើង ៣០,៩៨% និង​ឥណទាន​សម្រាប់​ប្រើ​ប្រាស់​ផ្ទាល់​ខ្លួន កើន​ឡើង ២៦,៨៣% ។ ឥណទាន​គេហដ្ឋាន មាន​ចំនួន ៥,៦៤% នៃ​ទំហំ​ឥណទាន​សរុប ។

ប្រាក់​បញ្ញើ-សន្សំ​បាន​កើន​ឡើង ១៥,២០% ដែល​មាន​ចំនួន ៣.៨៣៥,៨៣ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក ។ វិស័យ​លក់​រាយ​ជា​ផ្នែក​ដែល​ធំ​ជាង​គេ​បំផុត​នៃ​កំណើនប្រាក់​បញ្ញើ​សរុប ដែល​ភាគ​ច្រើន​បាន​មក​ពី​អតិថិជន​ដាក់​ប្រាក់​បញ្ញើ​ដំបូង ដូច​ជា​កម្មករ​និយោជិត​តាម​រយៈ សេវា​បើក​ប្រាក់​បៀវត្ស និង​អតិថិជន​នៅ​តាម​ជន​បទ ដែល​ពួក​គាត់​បាន​ប្រើ​ប្រាស់ សេវា​អេស៊ីលីដា​យូនីធី​ទាន់​ចិត្ត ។ ការ​ពង្រីក​សេវា​​ធនាគារ​តាម​រយៈ FinTech បាន​ចូល​រួម​ធ្វើ​ឱ្យ​មាន​កំណើន​នេះ​ខ្លាំង​ផង​ដែរ ។ គួរ​កត់​សម្គាល់​ផង​ដែរ​ថា ប្រាក់​បញ្ញើ​ទាំង​នោះ​អាច​គ្រប​ដណ្តប់​លើ​សមតុល្យឥណទាន ដែល​មាន​ចំនួន ៣.៦២៧,៥៦ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក ។

ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី កំពុង​តែ​អភិវឌ្ឍ​នូវ​ហេដ្ឋា​រចនា​សម្ព័ន្ធ​សាខា​ទាំង ២៦២ទីតាំង, អេធីអឹម ៥២៧គ្រឿង, និង​ម៉ាស៊ីន​ឆូតកាត ៤.២២២គ្រឿង ថែម​ទាំង​ធ្វើ​ឱ្យ​សេវា​អេស៊ីលីដា​យូនីធី​ទាន់ចិត្ត កាន់​តែ​ទំនើប និង​មាន​ប្រជាប្រិយ ដែល​មាន​អតិថិជន​កំពុង​ប្រើ​ប្រាស់​ជិត​មួយ​លាន​នាក់ ។ សមតុល្យ​ប្រាក់​បញ្ញើ-សន្សំ មាន​ចំនួន ៣.៧៥៣,៤០ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក ជា​មួយ​​នឹង​គណនី​សរុប​ជាង​​ពីរ​លាន​គណនី ហើយ​បាន​ចេញ​ប័ណ្ណ​ឥណពន្ធ​ចំនួន ១,១២ លាន​ប័ណ្ណ ។

ឥណទាន​ខ្នាត​មធ្យម និងសាជីវកម្ម

ក្នុង​ឆ្នាំ​២០១៨ ឥណទាន​នៅ​ក្នុង​វិស័យ​នេះ​កើន​ឡើង ១,០៩% ដែល​មាន​ចំនួន​ស្មើ​នឹង ៣២,៦៤% នៃ​ឥណទាន​សរុប ។ សេវា​គ្រប់​គ្រង​សាច់​ប្រាក់​បាន​កើន​ឡើង​យ៉ាង​ខ្លាំង តាម​រយៈ​ការ​ចាប់​ដៃ​គូ​ជា​មួយ​នឹង​វិស័យ​សាធារណៈ ជា​ពិសេស​បេឡា​ជាតិ​សន្តិសុខ​សង្គម​សម្រាប់​មន្រ្តី​រាជការ​ស៊ី​វិល សេវា​បើក​ប្រាក់​​បៀវត្ស​សម្រាប់​មន្រ្តី​រដ្ឋាភិបាល និង​សេវា​ប្រមូល​ពន្ធ​លើ​មធ្យោបាយ​ដឹក​ជញ្ជូន និង​​យាន​ជំនិះ​គ្រប់​ប្រភេទ រួម​ទាំង​អតិថិជន​មុខ​ជំនួញ​ជា​ច្រើន ជា​ពិសេស​​រោងចក្រ​កាត់​ដេរ ។ ក្នុង​នាម​ជា​អ្នក​គ្រប់​គ្រង​មូល​និធិ​របស់​បេឡា​ជាតិ​សន្តិសុខ​សង្គម ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី អាច​ទទួល​បាន​ប្រាក់​វិភាគទាន​ទូទាំង​រាជ​ធានី-ខេត្ត ។ លើស​ពី​នេះ​ទៀត​អតិថិជន​ថ្មីៗ​ជា​ច្រើន​ត្រូវ​បាន​តម្រូវ​ឱ្យ​បើក​គណនី ដោយ​សារ​ការ​បន្ថែម​ម៉ាស៊ីន​អេធីអឹម និង​ការ​ទូទាត់​វិក្កយបត្រ​របស់​ក្រុមហ៊ុន​ផ្សេងៗ តាម​រយៈ​សេវា​អេស៊ីលីដា​យូនីធី​ទាន់​ចិត្ត ព្រម​ទាំង​សេវា​អេស៊ីលីដាអ៊ីន​ធើណែត ផង​ដែរ ។ ទាំង​នេះ​ធ្វើ​ឱ្យ​មាន​លទ្ធផល​វិជ្ជមាន ទៅ​លើ​លំហូរ​សាច់​ប្រាក់​ជា​រូបិយប័ណ្ណ​ក្នុង​ស្រុក​របស់​ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី និង​អាច​ឱ្យ​យើង​ផ្តល់​ឥណទាន​ជា​ប្រាក់​រៀល ពី​ប្រាក់​បញ្ញើ​បាន​ផង​ដែរ ។ តម្រូវ​ការ​ប្រើ​ប្រាស់​សេវា​បើក​ប្រាក់​បៀវត្ស កើន​ឡើង​ខ្លាំង​នៅ​ក្នុង​ឆ្នាំ​២០១៨ ដោយ​មាន​ស្ថាប័ន​រដ្ឋាភិបាល និង​មន្រ្តី​រាជការ ព្រម​ទាំង​ក្រុមហ៊ុន​ក្រៅ​ប្រទេស និង​ក្នុង​ប្រទេស​ធំៗ និង​ស្ថាប័ន​នានា​បាន​ចូល​រួម​ប្រើ​ប្រាស់ ដែល​ជា​ឱកាស​ដ៏​ល្អ​សម្រាប់​ការ​លក់​ផលិតផល​ផ្សេងៗ​ទៀត ។

ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី និង​ក្រុមហ៊ុន​បុត្រ​សម្ព័ន្ធ​របស់​ខ្លួន នៅ​តែ​បន្ត​សហ​ប្រតិបត្តិការ​ដៃគូ​យុទ្ធសាស្ត្រ​រយៈពេល​វែង ជា​មួយ​ធនាគារ​ជប៉ុន SMBC, ព្រូដិនសល (ខេមបូឌា) ឡាយហ្វ៍ អឹសួរ៉ិនស៍, និង ក្រុមហ៊ុន​ធានា​រ៉ាប់​រង ហ្វតតែ ។ ដោយ​រួម​បញ្ចូល​គ្នា​នូវ​បទពិសោធន៍​រាប់​រយ​ឆ្នាំ​ក្នុង​សេវា​ធនាគារ និង​ហិរញ្ញវត្ថុ ដៃគូ​ទាំង​អស់​ជួយ​ដល់​អតិថិជន​គ្រប់​គ្រង​ធន​ធាន​ហិរញ្ញវត្ថុ​របស់​ពួក​គាត់​ប្រកប​ដោយ​ប្រសិទ្ធភាព និង​ធ្វើ​ឱ្យ​ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី ទទួល​បាន​ប្រាក់​ចំណូល បង្កើន​ប្រភព​មូលនិធិ​យូរ​អង្វែង​សម្រាប់​ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី ។ ភាព​ជា​ដៃគូ​ទាំង​នេះ បាន​រួម​ចំណែក​យ៉ាង​សំខាន់​ដល់​ការ​ផ្តល់​មូល​និធិ​រយៈ​ពេល​វែង​ដល់​ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី និង​ជា​ប្រភព​ដ៏​មាន​ប្រយោជន៍​នៃ​ប្រាក់​ចំណូល​ក្រៅ​តារាង​តុល្យការ ។

រតនាភិបាល និង​អន្តរជាតិ

ចំណូល​ពី​សេវា​ប្តូរ​ប្រាក់​បន្ត​កើន​ឡើង និង​ចូល​រួម​បង្កើន​ចំណូល​មិន​មែន​ការ​ប្រាក់ ។ ដោយ​យោង​លើ​គោល​នយោ​បាយ​គ្រប់​គ្រង​ហានិភ័យ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី បម្រើ​សេវា​ប្តូរ​ប្រាក់​សម្រាប់​តែ​គាំទ្រ​ដល់​អាជីវកម្ម​របស់​​អតិថិជន​ប៉ុណ្ណោះ ។ សេវា​នេះ​ជា​ប្រភព​ចំណូល​មាន​ហានិភ័យ​ទាប និង​​មាន​ស្ថិរភាព ហើយ​​មាន​​កំណើន​ជា​លំដាប់ បង្កើត​ប្រាក់​ចំណូល​ល្អ​ប្រសើរ និង​រក្សា​ទំនាក់​ទំនង​យូរ​អង្វែង​ជា​មួយ​អតិថិជន ។

តារាង​តុល្យការ​របស់​ធនាគារ​កាន់​តែ​រឹងមាំ​ថែម​ទៀត តាម​រយៈ​​កំណើន​​អតិថិជន​​បញ្ញើ-សន្សំ​យ៉ាង​ខ្លាំង ធ្វើ​ឱ្យ​អនុបាត​ឥណទាន​ធៀប​នឹង​ប្រាក់​បញ្ញើ​មាន​ភាព​ល្អប្រសើរ និង​ជួយ​ទ្រទ្រង់​ដល់​ការ​រីក​ចម្រើន​នៅ​លើ​ទីផ្សារ ។

ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី បាន​ចូល​រួម​ចំណែក​ផ្សព្វផ្សាយ​ការ​ប្រើ​ប្រាស់​ប្រាក់​រៀល ដោយ​ចូល​រួម​នៅ​ក្នុង Liquidity Providing Collateralized Operation (LPCO) និង​គាំទ្រ​តម្រូវការ​សាច់​ប្រាក់​របស់ LPCO ជា​ប្រភេទ​ប្រាក់​ក្នុង​ស្រុក ។

បន្ថែម​ពី​នេះ​ទៀត ដើម្បី​គាំទ្រ​ដល់​ប្រភព​មូលនិធិ​រយៈ​ពេល​វែង ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី បាន​ចាត់​ចែង​ជម្រើស​មូល​និធិ​ដោយ​រក្សា​ទំនាក់​ទំនង​ល្អ​ជាមួយ​នឹង​ដៃគូ​យុទ្ធសាស្ត្រ​ទូទាំង​សកល​លោក ។

យើង​នៅ​តែ​បន្ត​ពង្រឹង​ទំនាក់ទំនង​ជា​មួយ​ស្ថាប័ន​ហិរញ្ញវត្ថុ​ជា​ច្រើន និង​បាន​បន្ថែម​ធនាគារ​ដៃគូ​ក្រៅ​ប្រទេស​ថ្មីៗ​ជា​ច្រើន​ថែម​ទៀត ដើម្បី​បង្កើន​បណ្តាញ​ប្រតិបត្តិការ​របស់​យើង​ខ្ញុំ ។ នា​ដំណាច់​ឆ្នាំ​២០១៨ យើង​ខ្ញុំ​មាន​ធនាគារ​ដៃគូ​ចំនួន ៣១៥ នៅ​ក្នុង ៤៥​ប្រទេស ។ បន្ថែម​ពី​នេះ​ទៀត យើង​មាន​ចំណែក​ទីផ្សារ​លើស​លុបសម្រាប់​គណនី​របស់​ធនាគារ និង​ស្ថាប័ន​ហិរញ្ញវត្ថុ​ក្នុង​ស្រុក ព្រម​ទាំង​ផ្តល់​សេវា​ផ្ទេរ​ប្រាក់​ដល់​អតិថិជន​ទូទាំង​ប្រទេស ។

យុទ្ធសាស្ត្រ​អាទិភាព​សម្រាប់​ឆ្នាំ២០១៩

  1. បន្ត​អភិវឌ្ឍ​នូវ​ធនាគារ​ឌីជីថល ដោយ​បង្កើត​ឱ្យ​មាន​សេវា​ស្វ័យ​ប្រតិបត្តិការ ។
  2. បង្កើន​សមត្ថភាព​ធន​ធាន​មនុស្ស ដោយ​លើក​កម្ពស់​ពហុ​ជំនាញ និង​វប្បធម៌​បម្រើ​សេវា​ធនាគារ​ឌីជីថល ។
  3. អភិវឌ្ឍ​ការិយាល័យ​សាខា ឱ្យ​ក្លាយ​ជា​ធនាគារ​ឌីជីថល ។
  4. បង្កើត​ឯកសារ​ឌីជីថល និង​ឯកសារ​ផ្សេងៗ​បញ្ចូល​គ្នា​ជា​ទម្រង់​ឌីជីថល សម្រាប់​ផលិតផល​និង​សេវាកម្ម​ហិរញ្ញវត្ថុ ។
  5. លើក​កម្ពស់​បច្ចេក​វិជ្ជា​ព័ត៌មាន និង​ប្រព័ន្ធ​សុវត្ថិភាព​សម្រាប់​ធនាគារ​ឌីជីថល ដើម្បី​បម្រើ​និង​ការពារ​អតិថិជន និង​ធនាគារ​ផង​ដែរ ។
  6. បន្ត​លើក​កម្ពស់​ការអភិវឌ្ឍ FinTech ដើម្បី​ផ្តល់​ភាព​កាន់​តែ​ងាយ​ស្រួល​ប្រើប្រាស់​ដល់​អតិថិជន ក្នុង​ការ​ផ្លាស់​ប្តូរ​ទៅ​ការ​ប្រើ​ប្រាស់​សេវា​ធនាគារ​តាម​បែប​ឌីជីថល (ស្វ័យ​សេវា) ។
  7. ចាប់​ដៃគូ​ជា​មួយ​ស្ថាប័ន​នានា ដើម្បី​ភាព​រីក​ចម្រើន​របស់​ធនាគារ ។
  8. ធ្វើ​ជា​អ្នក​ថែរក្សា ចេញ​ផ្សាយ​មូលបត្រ​បំណុល និង​ចុះ​បញ្ជី​លក់​មូលបត្រ​កម្មសិទ្ធិ​ជា​សាធារណៈ ។
  9. ធ្វើ​ឱ្យ​សេវា​អេស៊ីលីដា​យូនីធី​ទាន់​ចិត្ត អាច​ទូទាត់​កាន់​តែ​ទូលំ​ទូលាយ តាម​រយៈ​ប្រព័ន្ធ API ដើម្បី​បម្រើ​ផលប្រយោជន៍​ជូន​ដល់​អតិថិជន ទូទាំង​ប្រទេស និង​នៅ​ក្នុង​តំបន់ ។
  10. បញ្ចូល​ក្រុមហ៊ុន​បុត្រ​សម្ព័ន្ធ​របស់​ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី ឱ្យ​ក្លាយ​ជា​ធនាគារ​ឌីជីថល និង​បម្រើ​សេវា​ឌីជីថល​ផង​ដែរ ។

បញ្ហា​ចម្បង​ក្នុង​ឆ្នាំ២០១៩

បទប្បញ្ញត្តិ​ស្តី​ពី​ចំណាត់​ថ្នាក់​ហានិភ័យ​ឥណទាន សំវិធាន​ធន​លើ​ការ​អន់​ថយ និង​ការ​កំណត់​ទ្រនាប់​ដើម​ទុន​នៃ​គ្រឹះស្ថាន​ហិរញ្ញវត្ថុ ដែល​នាំ​មក​នូវ​ឱកាស និង​​បញ្ហា​ប្រឈម​នានា​របស់​គ្រឹះស្ថាន​ហិរញ្ញវត្ថុ​ទាំង​អស់ ។ ស្ថាប័ន​ហិរញ្ញវត្ថុ​ទាំង​អស់​​បន្ត​ប៉ះពាល់​ដល់​ចំណូល​ខ្លះៗ ប៉ុន្តែ​បាន​ជួយ​កាត់​បន្ថយ​ហានិភ័យ សម្រាប់​គ្រឹះ​ស្ថាន​​​ហិរញ្ញវត្ថុ និង​បង្កើន​គុណភាព​ឥណទាន ។ បញ្ញត្តិ​ទាំង​នោះ​អាច​​ជួយ​​ពង្រឹង​​មូលដ្ឋាន​ដើមទុន ដើម្បី​ដោះស្រាយ​ការ​ខាត​បង់​នានា ដែល​អាច​កើត​ឡើង​ដល់​ស្ថាប័ន​នានា ។ ទប់​ស្កាត់​ការ​កាត់​បន្ថយ​ដើម​ទុន​ដល់​កម្រិត​ទាប​ជាង​តម្រូវ​ការ​បម្រុង​កាតព្វកិច្ច​អប្បបរមា និង​កាត់​បន្ថយ​ហានិភ័យ​ពី​ទំនាក់​ទំនង​រវាង​វិស័យ​ហិរញ្ញវត្ថុ ក៏​ដូចជា​ជួយ​បង្កើត​បរិស្ថាន​វិន័យ​ឥណទាន ខណៈ​ពេល​ដែល​ការ​ត្រួស​ត្រាយ​ផ្លូវ​សម្រាប់​កំណើន​ដ៏​មាន​ស្ថិរភាព​នៅ​ក្នុង​អាជីវកម្ម​ធនាគារ​ទូទៅ ។

ក្នុង​ឆ្នាំ​២០១៨ នេះ ខ្ញុំ​សូម​ណែនាំ​នូវ​សេវា​អេស៊ីលីដា​យូនីធី​ទាន់​ចិត្ត ។ សេវា​នេះ​មិន​ត្រឹម​តែ​បម្រើ​អតិថិជន​ទាំង​ក្រុមហ៊ុន និង​ឯកត្តជន​បាន ២៤​ម៉ោង​ប៉ុណ្ណោះ​ទេ ថែម​ទាំង​ពង្រីក​ទំនាក់​ទំនង​អាជីវកម្ម​យ៉ាង​ទូលំ​ទូលាយ​តាម​រយៈ​ប្រព័ន្ធ API ភ្ជាប់ទៅ​កាន់​ក្រុមហ៊ុន​ទូទាត់​នានា ដែល​ទទួល​បាន​ការអនុម័ត​ពី​ធនាគារ​ជាតិ នៃ កម្ពុជា ។ ជា​មួយ​សេវា​អេស៊ីលីដា​យូនីធី​ទាន់​ចិត្ត លោក​អ្នក​អាច​គ្រប់​គ្រង​ជំនួញ​របស់​លោក​អ្នក​ប្រកប​ដោយ​ប្រសិទ្ធភាព និង​អាច​ធ្វើ​ប្រតិបត្តិការ​សេវា​ធនាគារ អេស៊ីលីដា បាន​គ្រប់​ពេល​វេលា គ្រប់​ទី​កន្លែង ដោយ​សុវត្ថិភាព​ខ្ពស់ ។

ជា​ចុង​បញ្ចប់ ខ្ញុំ​សូម​ថ្លែង​អំណរគុណ​យ៉ាង​ជ្រាល​ជ្រៅ​ចំពោះ​អតិថិជន​ដ៏​វៃ​ឆ្លាត ក្រុម​ប្រឹក្សា​ភិបាល ថ្នាក់​គ្រប់​គ្រង និង​បុគ្គលិក ក្រុម​ប្រឹក្សា​យោបល់​ព្រម​ទាំង​រាជ​រដ្ឋា​ភិបាល ធនាគារ​ជាតិ​នៃ​កម្ពុជា ដែល​បាន​គាំទ្រ​ដល់​ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី ក្នុង​ឆ្នាំ​២០១៨ កន្លង​មក ។ សូម​ជូន​ពរ​ដល់​លោក​អ្នក និង​ក្រុម​​គ្រួសារ ក្នុង​ឆ្នាំ​២០១៩ ទទួល​បាន​នូវ​សេចក្ដី​សុខ​កាយ សប្បាយ​ចិត្ដ ចម្រើន​​ដោយ​ប្រយោជន៍ ជោគជ័យ​ក្នុង​នាទី​ការងារ​និង​មុខ​ជំនួញ ប្រកប​ដោយ​គុណភាព និង​ប្រសិទ្ធភាព​ដ៏​ឧត្ដុង្គ​ឧត្ដម​កុំ​បី​ឃ្លៀង​ឃ្លាត​ឡើយ ។


បណ្ឌិត អ៊ិន ចាន់នី
ប្រធាន​នាយក​ប្រតិបត្តិ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី
ថ្ងៃ​ទី២៨ ខែកុម្ភៈ ឆ្នាំ២០១៩

ប្រសិន​បើ​លោក​អ្នក​មាន​ចម្ងល់
ឬ​សំណូម​ពរ​ផ្សេងៗ (បម្រើ​២៤​ម៉ោង)
០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤ / ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣
inquiry@acledabank.com.kh

ព័ត៌មាន​បន្ថែម
អេស៊ីលីដា​យូនីធី​ទាន់​ចិត្ត
១.០៣១.៥៥៦ អតិថិជន​កំពុង​ប្រើ
ទាញយក​ពី App StoreGoogle Play
ផែនទីទំព័រ   ទម្រង់ប្រើជាមួយសេវា   របៀបប្រើសេវាកម្ម   កម្មវិធីគណនា   ព័ត៌មានតាមអ៊ីម៉ែល   លក្ខខណ្ឌសុវត្ថិភាព   កំណត់ចំណាំផ្នែកច្បាប់   ក្រមស្តីពីការប្រតិបត្តិសេវាធនាគារ
ចំនួនអ្នកកំពុងទស្សនា : ១៥៥    ចំនួនអ្នកទស្សនាថ្ងៃនេះ : ១១.៩៤២    ចំនួនអ្នកទស្សនាពីម្សិល : ៩.៧០៣