តួលេខ​ក្នុង​វេបសាយ​របស់​យើង​ខ្ញុំ គឺ​សម្រាប់​បង្ហាញ​ជូន​ជា​ព័ត៌មាន​ប៉ុណ្ណោះ និង​អាច​មាន​ការ​កែ​ប្រែ ។ សម្រាប់​ព័ត៌មាន​បន្ថែម សូម​ទាក់ទង​សាខា​របស់​យើង​ខ្ញុំ​ដែល​​នៅ​ជិត​លោក​អ្នក ឬ​ក៏​ទាក់ទង​មក​ការិយាល័យ​ទំនាក់ទំនង​អតិថិជន ។
✖  យល់ព្រម
English     ភាសាខ្មែរ
ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី

 »  ព័ត៌មាន​ហិរញ្ញវត្ថុ  »  របាយការណ៍​ប្រធាន​នាយក​ប្រតិបត្តិ

របាយការណ៍​ប្រធាន​នាយក​ប្រតិបត្តិ


បណ្ឌិត អ៊ិន ចាន់នី ប្រធាន​នាយក​ប្រតិបត្តិ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី

យើង​ខ្ញុំ​មិន​ត្រឹម​តែ​បង្កើន​គុណភាព​បម្រើ​សេវា​ហិរញ្ញវត្ថុ​តាម​ប្រព័ន្ធ​ឌីជីថល ឱ្យ​បាន​ល្អ​បំផុត និង​ទៅ​ដល់​អតិថិជន​គ្រប់​មជ្ឈដ្ឋាន​ទូទាំង​​ប្រទេស​ប៉ុណ្ណោះ​ទេ ប៉ុន្តែ​ថែម​ទាំង​ផ្តោត​ជា​ចម្បង​លើ​ការ​កាត់​បន្ថយ​ហានិភ័យ​ផង​ដែរ ។

ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី បាន​សង្កេត​ឃើញ​ថា កម្រិត​ប្រាក់​ចំណូល​ប្រចាំ​គ្រួសារ​បន្ត​កើន​ឡើង ដោយ​សារ​តែ​ទទួល​អត្ថប្រយោជន៍ពី​កំណើន​សេដ្ឋកិច្ច​កម្ពុជា និង​បាន​ជំរុញ​ឱ្យ​មាន​តម្រូវការ​ខ្លាំង​សម្រាប់សេវា​គ្រប់​គ្រង​សាច់​ប្រាក់ ទាំង​វិស័យ​សាធារណៈ និង​ឯកជន រួម​ទាំង​គណនី​ឯកត្តជន​ផង​ដែរ ។ ដើម្បី​គាំទ្រ​ដល់​កំណើន​អាជីវកម្ម​ដែល​មាន​ ស្ថិរភាព និង​យូរ​អង្វែង​របស់​អតិថិជន​ដ៏​ឆ្លាត​វៃ​ទាំង​អស់ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី បាន​ផ្តោត​ការ​យក​ចិត្ត​ទុក​ដាក់​លើ​ការ​បម្រើ​សេវា​កម្ម​ស្នូល​របស់​ខ្លួន តាម​រយៈ​ការអភិវឌ្ឍ​ផលិតផល FinTech ឱ្យ​មានភាព​ងាយ​ស្រួល និង​លើក​កម្ពស់​សេវា​ធនាគារ​ឌីជីថល (ស្វ័យ​សេវា) ដែល​ជា​សេវា​សំខាន់​មួយ​របស់​ធនាគារ ។ ទាំង​នេះ​បាន​ធ្វើ​ឱ្យ​អតិថិជន​ដ៏​ឆ្លាតវៃ​របស់​ធនាគារ​ទាំង​អស់​ទទួល​បាន​នូវ​ជម្រើស​ដ៏​ល្អ​ប្រសើរ ទាំង​សុវត្ថិភាព និង​ភាព​ងាយ​ស្រួល ព្រម​ទាំង​កាត់​បន្ថយ​ហានិភ័យ​ផ្សេងៗ និង​បង្កើន​ប្រាក់​ចំណូល​ពី​ការ​វិនិយោគ​របស់​ពួក​គាត់ ។

សមិទ្ធផល​សម្រេច​បាន​ក្នុង​ឆ្នាំ២០១៨

ស្ថានភាព​ប្រកួត​ប្រជែង

កម្ពុជា​ជា​ប្រទេស​តូច​មួយ​ក្នុង​ចំណោម​ប្រទេស​តូចៗ​ជា​ច្រើន​ដទៃ​ទៀត​នៅ​ក្នុង​ពិភព​លោក ប៉ុន្តែ​កម្ពុជា​ខុស​ពី​ប្រទេស​ដទៃ​ព្រោះ​វា​បាន​ទាក់​ទាញ​វិនិយោគិន​ជា​ច្រើន​នៅ​ក្នុង​វិស័យ​ធនាគារ និង​ហិរញ្ញវត្ថុ ។ វិនិយោគិន​ទាំង​នោះ បាន​វិនិយោគ​នៅ​ក្នុង​ធនាគារ​ពាណិជ្ជ ធនាគារ​ឯកទេស និង​ស្ថាប័ន​មីក្រូ​ហិរញ្ញវត្ថុ ដែល​ធ្វើ​ឱ្យមាន​ការ​ប្រកួត​ប្រជែង​ខ្លាំង​ទាំង​តម្លៃ និង​គុណភាព​សេវាកម្ម ។ លើស​ពី​នេះ ដោយ​មាន​បច្ចេកវិជ្ជា​ធនាគារ​ថ្មី គ្រឹះស្ថាន​ធនាគារ និង​ហិរញ្ញវត្ថុ អាច​វិនិយោគ​លើ FinTech ដែល​អាច​បង្កើន​ការ​ប្រកួត​ប្រជែង​ពី​គុណភាព​សេវាកម្ម ។ ដោយ​សារ​តែការ​ប្រកួត​ប្រជែង និង​ភាព​ឆ្នៃ​ប្រឌិត​នេះ ធ្វើ​ឱ្យ​អតិថិជន​ទទួល​បាន​ផលប្រយោជន៍​កាន់​តែ​ច្រើន ព្រម​ទាំង​ធ្វើ​ឱ្យ​ពួក​គាត់​រីក​ចម្រើន​ជា​មួយ​គ្នា ទាំង​ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី និង​អតិថិជន​របស់​ខ្លួន ។

ចំណុច​សំខាន់ៗ​នៃ​ប្រតិបត្តិការ​ក្នុង​ឆ្នាំ​២០១៨

  • សមតុល្យ​ឥណទាន​សរុប​ក្នុង​ឆ្នាំ​២០១៨ មាន​ចំនួន ៣.៦២៧,៥៦ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក ក្នុង​នោះ​មាន​ចំនួន ៦៤៦,៦៦ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក ស្មើ​នឹង ១៧,៨៣% បាន​ផ្តល់​លើ​វិស័យ​កសិកម្ម ក្នុង​ចំណោម​វិស័យ​ផ្សេងៗ​ជា​ច្រើន​ទៀត ។ បើ​ប្រៀប​ធៀប​កាល​ពី​ឆ្នាំ​២០១៧ ការ​ផ្តល់​ឥណទាន​លើ​វិស័យ​​កសិកម្ម មាន​ចំនួន ៥៨០,៨០ លាន​ដុល្លារ​​អាមេរិក ។ គិត​ត្រឹម​ដំណាច់​ឆ្នាំ​២០១៨ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី មាន​អតិថិជន​ឥណទាន​អាជីវកម្ម​ខ្នាត​តូច ចំនួន ៤០៦.៦៦៦ នាក់ ។
  • ឥណទាន​មិន​ដំណើរការ មានចំនួន ១,៧៣% ។
  • ប្រាក់​បញ្ញើ-សន្សំ មាន​ចំនួន ៣.៨៣៥,៨៣ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក ក្នុង​នោះ​មាន​​គណនី​ចំនួន ២.៣៤៧,២៧ លាន ។
  • ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី ទទួល​បាន​ប្រាក់​ចំណេញ​ប្រចាំ​ឆ្នាំ​២០១៨ ចំនួន ៨៤ លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក ។
  • ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី នៅ​តែ​បន្ត​កាត់​បន្ថយ​ចំណាយ និង​ត្រួត​ពិនិត្យ​ហានិភ័យ ដើម្បី​ទទួល​បាន​ចំណូល​ខ្ពស់​បំផុត ។
  • សេវា​ធនាគារ​អេឡិច​ត្រូនិក​តាម​ប្រព័ន្ធ​បច្ចេកវិជ្ជា​ហិរញ្ញវត្ថុ (FinTech) បាន​បញ្ចូល​ជា​មួយ​នឹង​ហេដ្ឋា​រចនា​សម្ព័ន្ធ​សេវា​ធនាគារ​អេឡិច​ត្រូនិក​របស់​ធនាគារ ផ្តល់​ជូន​អតិថិជន​នូវ​ជម្រើស​ជា​ច្រើន ដើម្បី​គ្រប់​គ្រង​ធន​ធាន​ហិរញ្ញវត្ថុ​របស់​ពួក​គាត់​យ៉ាង​មាន​ប្រសិទ្ធភាព ពី​គ្រប់​ទីកន្លែង និង​គ្រប់​ពេល​វេលា តាម​តម្រូវ​ការ ដើម្បី​ធ្វើ​ប្រតិបត្តិការ​សេវា​ធនាគារ​យ៉ាង​មាន​សុវត្ថិភាព​ខ្ពស់ ។

សេវា​លក់​រាយ និង​អាជីវកម្ម​ខ្នាត​តូច

ឥណទាន​ខ្នាត​តូច​បាន​កើត​ឡើង ៣០,៩៨% និង​ឥណទាន​សម្រាប់​ប្រើ​ប្រាស់​ផ្ទាល់​ខ្លួន កើន​ឡើង ២៦,៨៣% ។ ឥណទាន​គេហដ្ឋាន មាន​ចំនួន ៥,៦៤% នៃ​ទំហំ​ឥណទាន​សរុប ។

ប្រា