តួលេខ​ក្នុង​វេបសាយ​របស់​យើង​ខ្ញុំ គឺ​សម្រាប់​បង្ហាញ​ជូន​ជា​ព័ត៌មាន​ប៉ុណ្ណោះ និង​អាច​មាន​ការ​កែ​ប្រែ ។ សម្រាប់​ព័ត៌មាន​បន្ថែម សូម​ទាក់ទង​សាខា​របស់​យើង​ខ្ញុំ​ដែល​​នៅ​ជិត​លោក​អ្នក ឬ​ក៏​ទាក់ទង​មក​ការិយាល័យ​ទំនាក់ទំនង​អតិថិជន ។
យល់ព្រម
English     ភាសាខ្មែរ
ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី
expand_less

 »  ផលិតផល និង​សេវា  »  សេវា​ចាត់ចែង​សាច់ប្រាក់  »  សេវា​សម្រួល​គណនី​អតិថិជន

សេវា​សម្រួល​គណនី​អតិថិជន

តើ​បច្ចុប្បន្ន​ក្រុមហ៊ុន-អង្គការ-ស្ថាប័ន​របស់​លោក​អ្នក​កំពុង​ប្រតិបត្តិការ​ជាមួយ​នឹង​សាខា​ជា​ច្រើន ឬ​ក៏​កំពុង​តែ​ពិចារណា​បើក​សាខា​ថ្មី នៅ​ក្នុង​ខេត្ត-​រាជធានី​នានា​ក្នុង​ព្រះរាជាណាចក្រ​កម្ពុជា ? លោក​អ្នក​ប្រហែល​ជា​ចង់ឱ្យ​សាខា​ទាំង​នោះ​បើក​គណនី​ផ្ទាល់​ខ្លួន ដោយ​មាន​សមតុល្យ​គ្រប់គ្រាន់​តាម​តម្រូវ​ការ​ដើម្បី​ធានា​ដល់​ប្រតិបត្តិការ​ផ្សេងៗ ។ ហើយ​លោក​អ្នក​ក៏​ប្រហែល​ជា​ចង់ឱ្យ​សមតុល្យ​ដែល​លើស​នៃ​សមតុល្យ​របស់​គណនី​ទាំង​នោះ ផ្ទេរ​ដោយ​ស្វ័យប្រវត្តិ​ទៅ​ក្នុង​គណនី​ធំ​ណា​មួយ នៅ​រាល់​ចុង​បញ្ចប់​នៃ​ការិយបរិច្ឆេទ​មួយ​មែន​ឬ​ទេ ?

ប្រសិន​បើ​ពិត​មែន សេវា​សម្រួល​គណនី​អតិថិជន អាច​បំពេញ​តម្រូវ​ការ​របស់​លោក​អ្នក​បាន​ឥឡូវ​នេះ ។ វា​អាច​ផ្ទេរ​សមតុល្យ​ទៅ​តាម​កម្រិត​ណា​មួយ​ពី​គណនី​រង​ទៅ​ក្នុង​គណនី​ធំ​មួយ​ដោយ​ស្វ័យ​ប្រវត្តិ​ទៅ​តាម​តម្រូវ​ការ​របស់​លោក​អ្នក ។ វា​មាន​លក្ខណៈ​ស្រដៀង​គ្នា​នឹង​សេវា​ប្រមូល​សាច់​ប្រាក់​ដែរ ។

សារប្រយោជន៍

  • កាត់​បន្ថយ​ហានិភ័យ ចំណាយ​លើ​ការ​ធ្វើ​ដំណើរ និង ដឹក​នាំ​សាច់​ប្រាក់​សុទ្ធ​ពីកន្លែង​មួយ​ទៅ​កន្លែង​មួយ
  • ងាយ​ស្រួល​ក្នុង​ការ​គ្រប់​គ្រង​ហិរញ្ញវត្ថុ​របស់​ខ្លួន ដោយ​ប្រមូល​ផ្តុំ​ក្នុង​គណនី​តែ​មួយ
  • ចំណេញ​ពេល​វេលា​ក្នុង​ការ​ប្រកប​របរ​អាជីវកម្ម

កម្រៃ​សេវា

  • ថ្លៃ​រៀប​ចំ ៖ ១២.០០០រៀល ៣ដុល្លារអាមេរិក ១២០បាត ៣​អឺរ៉ូ ៣​ដុល្លារ​អូស្ត្រាលី ៣​ដុល្លារ​កាណាដា ៣ផោន ៣០០​យ៉េន​ជប៉ុន ៦០.០០០​ដុង​វៀតណាម ឬ ២៤.០០០​ឡាវ​គីប
  • ថ្លៃ​សេវា​ក្នុង ១ប្រតិបត្តិការ ៖ ១.០០០រៀល ០,២៥ដុល្លារអាមេរិក ១០បាត ០,២៥​អឺរ៉ូ ០,២៥​ដុល្លារ​អូស្ត្រាលី ០,២៥ដុល្លារ​កាណាដា ០,២៥ផោន ២៥​យ៉េន​ជប៉ុន ៥.០០០​ដុង​វៀតណាម ឬ ២.០០០​ឡាវ​គីប បូក​ថ្លៃ​សេវា​ផ្ទេរ​ប្រាក់​ក្នុង​ស្រុក ប្រសិន​បើ​មាន
  • ថ្លៃ​កែ​ប្រែ ឬ​មោឃភាព ៖ ១២.០០០រៀល ៣ដុល្លារអាមេរិក ១២០បាត ៣​អឺរ៉ូ ៣​ដុល្លារ​អូស្ត្រាលី ៣​ដុល្លារ​កាណាដា ៣ផោន ៣០០​យ៉េន​ជប៉ុន ៦០.០០០​ដុង​វៀតណាម ឬ ២៤.០០០​ឡាវ​គីប

សំគាល់ ៖

  • សូម​ចុច​ទីនេះ សម្រាប់​ទម្រង់​ប្រើប្រាស់​ជាមួយ​សេវា​សម្រួល​គណនី​អតិថិជន ។
  • កម្រៃ​សេវា​ខាង​លើ​ត្រូវ​បាន​កំណត់​ឡើង​ក្នុង​គោល​បំណង​ជម្រាប​ជូន​ជា​ព័ត៌មាន​ប៉ុណ្ណោះ និង​អាច​មាន​ការ​កែ​ប្រែ ។ សម្រាប់​តម្រូវការ​ប្រើប្រាស់​សេវា​ធនាគារ និង​​ព័ត៌មាន​ផ្សេងៗ​ទៀត សូម​ទាក់ទង​ជាមួយ​នឹង​សាខា​របស់​យើង​ខ្ញុំ ដែល​មាន​ទី​តាំង​នៅ​ជិត​លោក​អ្នក​បំផុត ឬ​ក៏​ទាក់ទង​មក​ការិយាល័យ​ទំនាក់ទំនង​អតិថិជន ។
សំណួរ-ចម្លើយclose
search

1. ដូចម្តេចដែលហៅថា សេវាសម្រួលគណនីអតិថិជន?

សេវាសម្រួលគណនីអតិថិជន ជាសេវាមួយដែលធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ីទទួលរ៉ាប់រងក្នុងការប្រមូលផ្តុំ និងឬជម្រះសមតុល្យសាច់ប្រាក់ដែលមាន ឬលើសពីគណនីបន្ទាប់បន្សំ ឬគណនីបម្រុង (Subsidiary Account) ទៅក្នុងគណនីរួមមួយ (Main Account) ទៅតាមកិច្ចព្រមព្រៀងគ្នារវាងធនាគារ និងអតិថិជន។

2. តើសេវាសម្រួលគណនីអតិថិជនអាចបញ្ជាទូទាត់ ជាប្រភេទរូបិយប័ណ្ណអ្វីខ្លះ?

សេវាសម្រួលគណនីអតិថិជនអាចទូទាត់ជា៖ ប្រាក់រៀល ប្រាក់ដុល្លារ និងប្រាក់បាត យោងទៅតាមប្រភេទគណនី និងកិច្ចព្រមព្រៀងដែលអតិថិជនមានជាមួយធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី។

3. តើអតិថិជនត្រូវធ្វើដូចម្តេច ទើបអាចដំណើរការសេវានេះបាន?

អតិថិជនត្រូវមានគណនីធំមួយ និងគណនីបម្រុងផ្សេងៗទៀតនៅតាមការិយាល័យធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី ដែលត្រូវបម្រើសេវាសម្រួលគណនីនេះ។ ធនាគារ នឹងផ្ទេរប្រាក់ពីគណនីបម្រុងចូលក្នុងគណនីធំមួយទៅតាមលក្ខខណ្ឌដែលបាន ព្រមព្រៀង។

4. តើអតិថិជនត្រូវមានលក្ខខណ្ឌដូចម្តេច ក្នុងការប្រើប្រាស់សេវាសម្រួលគណនីអតិថិជន?

អតិថិជនត្រូវមានគណនីជាមួយធនាគារ អេស៊ីលីដា យ៉ាងតិចចំនួនពីរ។ គណនីនោះអាចជាគណនីបញ្ញើសំចៃ គណនីចរន្ត គណនីបញ្ញើតាមតម្រូវការ ឬគណនីមានកាលកំណត់ ហើយគណនីទាំងនោះត្រូវ ធ្វើប្រតិបត្តិការស្របតាម គោលការណ៍ណែនាំស្តីពីការបើកប្រើប្រាស់ និងបិទគណនី និងលក្ខខណ្ឌទូទៅក្នុងការប្រតិបត្តិគណនីអតិថិជនរបស់ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី។

5. តើអតិថិជនអាចទទួលបាននូវអត្ថប្រយោជន៍អ្វីខ្លះ ពីសេវាសម្រួលគណនីអតិថិជន?

  • កាត់បន្ថយហានីភ័យ ចំណាយលើការធ្វើដំណើរ និងដឹកនំាសាច់ប្រាក់សុទ្ធពីកន្លែងមួយទៅកន្លែងមួយទៀត។
  • ងាយស្រួលក្នុងការគ្រប់គ្រងហរិញ្ញវត្ថុរបស់ខ្លួន ដោយធ្វើការប្រមូលផ្តុំក្នុងគណនីតែមួយ។
  • ចំណេញពេលវេលា ក្នុងការប្រកបរបរអាជីវកម្ម។

សូម​លោក​អ្នក​មេត្តា​ចំណាយ​ពេល​ប្រហែល ១០នាទី ដើម្បី​ផ្តល់​នូវ​ចម្លើយ និង​សំណូម​ពរ​ផ្សេងៗ ។ ចម្លើយ​របស់​លោក​អ្នក​នឹង​រក្សា​ការ​សម្ងាត់ ។

យល់ព្រម

ជា​សេវា​ហិរញ្ញវត្ថុ​មួយ​ប្រភេទ ដែល​អនុញ្ញាត​ឲ្យ​លោក​អ្នក​ធ្វើ​ប្រតិបត្តិការ​សេវា​ធនាគារ តាម​រយៈ​ទូរស័ព្ទ​ចល័ត​ដែល​ដំណើរការ​ដោយ Android និង iOS ។

មាន​អតិថិជន​កំពុង​ប្រើ​ចំនួន ១.៤៦២.៤៦៣ នាក់
  

ប្រសិន​បើ​លោក​អ្នក​មាន​ចម្ងល់ ឬ​សំណូម​ពរ​ផ្សេងៗ (បម្រើ​២៤​ម៉ោង)
phone០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤, ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣
emailinquiry@acledabank.com.kh

សម្រាប់​បណ្តឹង​ត្អូញ​ត្អែរ (បម្រើ​ជូន​ពី​ម៉ោង ៧:៣០ ដល់​ម៉ោង ១៦:៣០ រៀង​រាល់​ថ្ងៃ​ធ្វើការ)
phone០១៥ ៨៨៨ ៦៥៤
emailcmc@acledabank.com.kh

យើង​ខ្ញុំ​សូម​ថ្លែង​អរគុណ​សម្រាប់​ការ​ចំណាយ​ពេល​ដ៏​មាន​តម្លៃ​របស់​លោក​អ្នក ដើម្បី​ផ្តល់​ចំណាត់​ថ្នាក់ និង​យោបល់ ដល់​ធនាគារ អេស៊ីលីដា ។

ព័ត៌មាន​បន្ថែម
អេស៊ីលីដា​យូនីធី​ទាន់​ចិត្ត
អតិថិជន​កំពុង​ប្រើ ១.៤៦២.៤៦៣ នាក់
ទាញយក​ពី App StoreGoogle Play
ផែនទីទំព័រ   ទម្រង់ប្រើជាមួយសេវា   របៀបប្រើសេវាកម្ម   កម្មវិធីគណនា   ព័ត៌មានតាមអ៉ីម៉ែល   លក្ខខណ្ឌសុវត្ថិភាព   កំណត់ចំណាំផ្នែកច្បាប់
ចំនួនអ្នកកំពុងទស្សនា : ៦៣    ចំនួនអ្នកទស្សនាថ្ងៃនេះ : ២.៤៣៩    ចំនួនអ្នកទស្សនាពីម្សិល : ១៩.៨៥២